Trouwshop.com Homepage
Forum Home Forum Home > Al het andere > Creatief
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Dit forum is onderdeel van www.Trouwshop.com, bezoek onze mooie website. Klik op het logo en u wordt doorgestuurd. Voor nieuwe registraties stuurt u een verzoek naar: Forum@trouwshop.com

layouts scrapbook

Post Reply Post Reply Page  123 41>
Author
Trouwshopper
Trouwshopper
Heidy

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote heidje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: layouts scrapbook
    Posted: 30 - Maart - 2004 at 11:09

Hoi allemaal ,

Ik heb effe een vast topic gemaakt waar iedereen zijn lay outs kan laten zien betreft het scrapbooken. Sara en Wendy hebben ons besmet met het scrapbookvirus , en een heleboel forumleden gaan aan de slag , Op deze manier kunnen mesnen hun lay outs laten zien!!!! Vragen over scrapbooken kan je plaatsen in andere topics want er zijn al een heleboel topics hierover , lijkt mij leuk om deze alleen te gebruiken voor de lay outs!!!!!!

( gaat net de bel , postbode , heb mijn eerste spulletjes binnen gekregen hihihihih)

Groetjes Heidy

Groetjes Heidje
28-05-2004 Zijn we getrouwd!!!!
Back to Top
Sara View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sara Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 - Maart - 2004 at 12:29

Leuk. Er zijn inderdaad al heel veel topics over, maar ik vrees dat we uiteindelijk ook hier vragen zullen krijgen.

Sara

Dit zijn voorbeelden van monochromatic scrappen: 1 kleur en verschillende tinten.

Edited by Sara
19 mei 2004 was een stralende dag en ondertussen is Luna er ook ook bijgekomen.
Back to Top
WendyZ View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WendyZ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 - Maart - 2004 at 13:30

Dit waren mij allereerste lay-outs.

Onze tuin (het is na het verkleinen niet meer te zien, maar om de sneeuwfoto zit een lichtblauw randje)

Semi Formal in Amerika, gouden randjes met een pons en kartelschaar bewerkt.

Ik ben nu trouwens overgestapt op 30x30 cm papier, dat vind ik toch mooier. En ik maak graag spreads (dubbele lay-out met hetzelfde thema), dan kan je wat meer foto's in 1 thema verwerken. Ze zijn alleen wat lastiger te scannen, haha.

Groetjes,
Wendy

Edited by WendyZ
Groetjes,
Wendy
M'n broer is op 22 mei 2006 getrouwd en Peter en ik waren CM!
Peter en ik zijn getrouwd op 20 juni 2003
Back to Top
Zara View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zara Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 - April - 2004 at 13:06

voel me aangesproken om het ook te proberen. Enkel heb ik ff de vrees om eraan et beginnen. hoe zou ik dat doen welk materiaal heb ik percies nodig. wat kan ik het beste gebruiken om gewoon te testen of ik het fijn vind voordat ik dat dure materiala koop.Waar haal ik die mooie letters vandaan. heb ergens zo een voorbeeld gezien met hartjes in het midden (een trouwfoto) vind ik prachtig maar wat heb ik nodg voor die hartjes??

Amaai wat vragen ineens

(zal ook een kijke moeten nemen of er een belgische site van bestaat)

Bedankt voor de hulp

Groetjes zara

Gelukkig gescheiden op 20-06-08

Back to Top
Sara View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sara Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 - April - 2004 at 13:27

Zara, er zijn al heel wat topics bij creatief over scrapbooken en waar je al antwoorden zal vinden op je vragen.

Sara

19 mei 2004 was een stralende dag en ondertussen is Luna er ook ook bijgekomen.
Back to Top
Zara View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zara Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 - April - 2004 at 13:43

Sara Bedankt. Zal zeker gebruik maken van die topics.

Groetjes zara

Gelukkig gescheiden op 20-06-08

Back to Top
WendyZ View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WendyZ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 - April - 2004 at 23:39

Ik heb er weer 2 gemaakt:

Groetjes,
Wendy

Groetjes,
Wendy
M'n broer is op 22 mei 2006 getrouwd en Peter en ik waren CM!
Peter en ik zijn getrouwd op 20 juni 2003
Back to Top
yayah View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yayah Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 - Juni - 2004 at 08:14

Ben ik blind of dom?? ik vind maar 2 andere topics.

Ik wou graag weten waar jullie je materiaal halen en wat voor soort album je koopt.
Ik was bij pipoos en zag daar een heel mooi album, maar met plastiek insteek bladen en dat vind ik helemaal niet mooi.
Anderzijds zou ik wel zo'n album in handgeschept papier willen, enig idee waar ik dat kan vinden, ik heb er al wel eens gezien, maar die zijn meestal nogal klein uitgevallen.
Hebben jullie links met voorbeelden??

alvast bedankt

yayah
Back to Top
yayah View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yayah Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 - Juni - 2004 at 11:25

ondertussen heb ik reeds alles gekocht.

ik moest naar de stad ivm vorig werk en kwam per toeval voorbij de hobbywinkel, stopte omdat ik nog steeds op zoek ben naar de marabu keramiekstiften en....
ik word boekbinder, scrapboeker en ga weer slapeloze nachten doorbrengen

ik heb lichtblauw handgeschept papier gekocht en turquose washu en dan nog een vel met schelpen en vissen en zo, yesssssssssssss!!!

maar eerst verhuizen

yayah
Back to Top
Stefanie View Drop Down
Trouwshopper
Trouwshopper

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stefanie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 - Juni - 2004 at 17:35

Sinds kort ben ik ook besmet met het "scrapbookvirus"

Ik ben net begonnen aan het trouwalbum van alle foto's die gemaakt zijn door vrienden en familie.

Ik zal hier de eerste pagina's zetten ( het zijn ook mijn "allereerste" pagina's dus ik ben nog niet helemaal tevreden...maar voor een eerste keer vind ik ze erg mooi geworden  )

Dit is de "openingspagina" van het album. Onze kaart van buiten en van binnen. Verder twee roosjes uit mijn boeket en op het donkere kaartje staat een tekst maar die kun je niet lezen op de foto.

Dit zijn foto's van de eerste pas. Op het labeltje moet ik nog een tekst schrijven.

Deze foto's zijn ook van de eerste pas. Op het vellum staat een tekst geprint. Een kort verhaaltje van de dag.

Edited by Stefanie
Maurice en Stefanie
   7-5-2004

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 41>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.