![]() |
Dit forum is onderdeel van www.Trouwshop.com, bezoek onze mooie website. Klik op het logo en u wordt doorgestuurd. Voor nieuwe registraties stuurt u een verzoek naar: Forum@trouwshop.com |
bruidslingerie |
Post Reply ![]() |
Author | |
nouk ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17 - Juli - 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 - Februari - 2007 at 17:55 |
Hallo,
Ik ben op zoek naar een winkel in omgeving Eindhoven die mooie bruidslingerie verkoopt. Ik heb een hele lage jurk (de achterkant dan...) en onder mijn rok kan niet alle soorten ondergoed. Bij de bruidswinkel waar ik mijn jurk vandaan heb, hebben ze niet heel veel keus in lingerie. Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt |
|
![]() |
|
Mniekie ![]() Trouwshopper ![]() ![]() Joined: 03 - Maart - 2006 Status: Offline Points: 2038 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
in Schijndel zit een lingeriezaak waar ze heel veel keus hebben. Ik ben er zaterdag geweest en ze hadden wel iets van 8 verschillende soorten torseletjes.
|
|
![]() |
|
nouk ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17 - Juli - 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 52 |
Hoe heet die zaak?
Hebben ze ook een internetsite? Alvast bedankt! groetjes Anouk |
|
![]() |
|
Mniekie ![]() Trouwshopper ![]() ![]() Joined: 03 - Maart - 2006 Status: Offline Points: 2038 |
volgens mij heette die Classic Style maar ik weet zo geen website van ze
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |