| Getrouwd | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 323 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Dolfin
Trouwshopper
Lid geworden: 10 - September - 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 9561 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 09:55 |
|
Fijn Girly dat je een leuk buurvrouw hebt getroffen. En veel plezier bij de zonnebank.
Bea succes met je hulp en bij de schoenmaker.
Dewi ik kan me voorstellen dat je helemaal wakker en vol energie bent na het sporten dat lijkt me idd wel een nadeel op dat tijdstip.
En waarom geen behandeling gelijk omdat die muts eerst ook niet in de gaten had dat ik weer voor de eerste keer kwam. En toen moest ze een screening gaan doen. Vervolgens heeft ze voor mijn gevoel met haar hele gewicht op mijn ruggegraad gehangen en lopen duwen. Toen heb ik wat oefeningen mee gekregen en toen was de tijd om. Gelukkig heb ik maandag weer mijn eigen therapeut. Die werkt heel anders dan zij.
|
|
| Terug naar boven | IP gelogd |
|
girly-1987
Trouwshopper
Lid geworden: 24 - Juli - 2008 Online status: Offline Berichten: 5108 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:00 |
|
echt balen dolfin dat het zo mis ging gister
nou hoop voro je dat het snel weer maandag is en dat dan je pijn eindelijk weggenomen kan worden! |
|
|
12 maart 2010 was helemaal geweldig
|
|
|
relratje
Trouwshopper
Lid geworden: 08 - Augustus - 2005 Online status: Offline Berichten: 2278 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:02 |
|
Arwen... jeetje meid! Heel veel sterkte hoor... vreselijk....
Dewi.. jeugd denken we niet.. eerder verslaafden die hangen daar in de buurt de laatste tijd nog wel rond.. zit in een groot park namelijk... |
|
|
Arwen
Trouwshopper
Lid geworden: 11 - December - 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 4778 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:29 |
|
dank je wel voor het luisteren alleen al....met mijn schoonma is het nog steeds hetzelfde, ze knapt niet op, maar gaat ook niet achteruit, mijn schoonpa zit er wel door, die had gisteren weer tegen peet gezegt dat het beter is dat het over zou zijn...in triest..... |
|
|
Bea
Trouwshopper
Lid geworden: 01 - Mei - 2007 Online status: Offline Berichten: 4386 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:38 |
|
Dolfin ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met jouw hulp gegaan is, of heb ik dat nu niet meegekregen???
|
|
|
Dolfin
Trouwshopper
Lid geworden: 10 - September - 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 9561 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:40 |
|
Ik kan mss vergeten zijn dat te zeggen, weet het ook ff niet meer. Maar dat is heel goed gegaan. Ze heeft de keuken helemaal gedaan. En netjes gedaan. En toen was ze tien voor 12 klaar heeft ze de stofzuiger nog weggezet en daarna is ze naar huis gegaan. En dat was uiteraard prima.
|
|
|
relratje
Trouwshopper
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:42 |
|
Maar Arwen toch... luisteren is toch het minste wat we kunnen doen....daar hoef je niet voor te bedanken hoor...
Ik vind het zo vreselijk voor je.. het klinkt misschien hard maar is het dan inderdaad niet beter voor je schoonma als het stopt? Zij wil eigenlijk niet meer.. en je schoonvader die trekt het niet meer... beter worden zit er blijkbaar helaas niet meer in... en hoe lang duurt het dan nog zo..
Precies wat je zelf zegt.. dit is gewoon in en in triest... hier gaan jullie allemaal aan onderdoor zo... vreselijk.. en dan ook nog horen van die uitzaaiingen bij dat andere meisje...
nee meis... schrijf het maar goed van je af hoor... ik hoop van harte dat er snel wat betere berichten voor je komen!! |
|
|
Arwen
Trouwshopper
Lid geworden: 11 - December - 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 4778 |
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 10:57 |
|
dank je wel relratje, je woorden doen me goed...
ja het is ook beter,ook wij zeggen het....we weten al bijna 9 jaar dat ze er aan dood gaat,en 9 jaar is erg lang om naar toe te leven,(gemiddeld staat er 2 jaar voor)ook voor haar is het gewoon beter,temeer omdat ze volgens mij echt niet meer wil....ze heeft uit gekeken naar de geboorte van maikel, ze heeft gestreden om ons te zien trouwen, maar nu is alles op...er komen geen kleinkindjes meer,er komt geen bruiloft meer, ik denk dat voor haar daarom de koek op is, ze heeft beleefd wat ze perse wilde mee beleven,en nu is het klaar.
en toch.....ze is de moeder van mijn manneje, hij houdt zich sterk,heeft een muurtje opgebouwd in de loop der jaren, en ik ben zo bang voor het moment dat dat muurtje word afgebrokkeld op het moment dat ze overlijd.....
ook voor mijn eigen verdriet....en dat van de kids,Maik zal het niet echt bewust mee maken allemaal, hij is pas 3 1/2,hij vind haar nu eng....maar de oudste wel......
nou ja niet te veel over piekeren, misschien zit ze volgende week wel weer gewoon rechtop in haar stoel..
wat Bianc betreft, ze heeft uitzaaiingen maar ze is zo sterk ze heeft besloten te knokken en te vechten, en daar kan ik wat me,klinkt raar maar het is met haar nog niet klaar, ze is erg ziek, maar er is misschien nog een kleine kans. daar trek ik me aan op. die kans is bij mijn schoonma nooit geweest,diagnose is gesteld en dat was het. Aangepast door Arwen - 09 - Februari - 2010 om 10:58 |
|
|
relratje
Trouwshopper
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 11:08 |
|
Ik snap wel wat je bedoelt... Bianc is nog jong en heeft nog genoeg levenskracht om er tegen aan te gaan.. om haar ziekte te overwinnen!
Maar ze zal wel alle steun nodig hebben die ze maar kan krijgen....
Met je schoonma... dat is natuurlijk een heel ander verhaal.. heel dubbel...
en wat jammer dat de jongste haar eng vind.. is van die kleine ook wel te begrijpen natuurlijk.. maar het zal haar misschien ook wel pijn doen..
al 9 jaar volgehouden.. een hele prestatie..ze wil dus niet loslaten, waarschijnlijk voor de achterblijvers..
Weet je.. dat hebben wij ook gehad met mijn moeder.. we hebben toen gewoon gezegd.. ga maar, het is goed geweest, je hoeft voor ons niet te lijden, ga maar naar pap... waarna ze rustig ingeslapen is.... |
|
|
Arwen
Trouwshopper
![]() Geplaatst op: 09 - Februari - 2010 om 13:29 |
|
wat mooi meissie......krijg er een brok van ik mijn keel....
weet je, toen wij er waren kek ze ons zo vreselijk doordringend aan...heel eng....misschien is ze ook wel bezig met afscheid nemen..... |
|
| << Vorige Pagina van 323 Volgende >> |
|
dj arnoud dj arnoud www.2join.nl |
goudsmederij juwelier bommel wij hebben een zeer uitgebreide collectie trouwringen .. www.goudsmederijbommel.nl |
juwelier avenue juwelier avenue www.juwelieravenue.nl |
www.kasteelfeesten.nl het sprookjesachtige kasteel in vorden dateert uit de .. www.kasteelfeesten.nl/locatie/ |
| advertenties door trouwshop.com | |||
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|